Svar på fråga

Skitkul med Roffe :D

Några nyfikna frågor :)
Vad är det för nytt jobb du har? Har för mig att du jobbar inom hotellbranschen :) Har du pluggat nåt efter gymnasiet?
Du verkar ha en del elever som rider för dig (och du verkar väldigt duktig!!), hur gör du med betalning? Har du nån sorts f-skattesedel?

Hoppas du vill svara o inte tycker frågorna blev för personliga :) 

//Matilda- trogen läsare

Nyfikna frågor är alltid välkomna:)
Jag har pluggat en hel del på universitet och har en filkand i psykologi. Dock är mitt nuvarande jobb inte knutet till min utbildning. I framtiden vill jag absolut jobba med något som är mer knutet till min utbildning, och brinner lite extra för ungdomar som på ett eller annat sätt hamnat fel. Mitt ex-arbetet handlade om tonårstjejer med självskadeproblematik (ångest, misshandel av sin egen kropp genom att skära sig, osv)

Jag har under hela min utbildningstid på universitetet jobbat extra. Halkade in på ett bananskal i hotellbranchen och har jobbat som både frukostvärdinna och receptionist i flera års tid. Ett yrke jag trivts väldigt bra med. Jobbiga och slitsamma arbetstider men ett riktigt härligt och socialt jobb, det gillar jag:)

Även sedan vi flyttade ner till skåne har jag fortsatt att jobba som receptionist på ett hotell här nere. Nu har jag dock gått vidare då jag fick ett jättebra erbjudande som jag inte kunde tacka nej till. Jag jobbar numera som marknadsassistent/annonsansvarig/kontorsassistent på en bra krog utanför där jag bor. Jag kommer även sköta hemsida och kontakt med kunder/leverantörer!
Jobbet är väldigt utmanande och intressant. Min förhoppning är att i framtiden få chans att lära mig mer även om mat och vin. Till en början blir det en förberedande sommeliers kurs nästa vecka:)

Jag har en del elever som på sista tiden blivit fler,superskoj.

Ja jag har f-skatt sedel så betalningen går genom mitt nystartade företag(mer info kommer om det i ett senare skede!)

Hoppas du fått svar på dina frågor Mathilda:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för svaren :)

2012-01-20 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0