Färgkombination helt i min smak!

Jag tror att jag har snöat in lite på grönt i alla nyanaser. Hittade detta A.S schabrak och blev så frälst. 
Mörkgrönt känns rätt inför hösten! Överlag är jag mer för dova matta färger än alla dessa skrikiga färger som finns just nu. 
 
Kanske svårt att se på bilden men är beiget med olika gröna nyanser på kantband och passpoaler, love! 
Fick nöja mig med lite dreggel och fyndade istället ett grått Eskadronschabrak för 150 kr. Bild kommer i eftermiddag. 
 
Överlag tyckte jag det fanns mycket bra shopping i Falsterbo i år. För den som var ute efter att köpa kavaj var det flera montrar som sålde ut Animo, GPA och Equilinekavajer. Börjes hade Kingslandkavajer för endast 1000 kr. 
 
Hhum, sne bild men iaf en bild på våra ridstövlar som vi fyndade. 
"Svenska stormtropers VS Italiensk elegans"
Jag får pinas lite innan mina är inridna, det problemet slipper Jon;) 
 
Dessa skyltar från Vetlanda Gjuteri är så stilrena och klassiska. Återigen kommer den gröna snygga färgen tillbaka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0