Godmorgon

Vilken underbar morgon mina bloggvänner. Sitter här framför datorn med en snabb espresso innan det är dags för mogonpromenad med våran lilla sork. Det lustiga är att när jag gått upp från sängen och klätt på mig hamnar den där sorken alltid i sängen igen...på min sida, under mitt täcke. Han får alltis sovmorgon. 
 
Jag känner mig lite seg, jobbade länge igår. Hoppade in och serverade på vad jag tror kan varit årets största ryttarfest. De flesta inom sveriges ryttarelit var där, och en massa kändisar. Grymt skoj! 
 
Just det, jag glömde ju ta bild på min nyklippta Ärtanpärtanpuff. Jag kan lova er att det var rejält med päls som föll av. Var kom denna vinterpäls ifrån? 
 
Trimmade sedan henne på utebanan. Hade gagbettet eftersom jag skulle hoppa lite småhinder. Det var evigheter sen jag red på det och wow vad fin hon kändes på det. Sen laddar hon alltid lite extra när det är småhinder, men jag fick en skön känsla. 
 
Idag ska vi nog satsa på att rida ut en sväng eller kanske galoppera på fältet. Det sistämnda är nog att föredra med tanke på all trafik. 
 
Älskar Eskadronlindorna. Det kommer definitivt bli fler par därifrån. Sköna att linda med och vettiga i pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0