Lördag

Egentligen semester, men fick dra på mig receptionskläderna och rycka in och jobba natt. Men imorgon...kl 7 så har jag välbehövlig semester 1 vecka. Falsterbo har börjat och min förhoppning är att vi ska hinna dit iaf några dagar. Jag och älskling ska spana på prylar och förhoppningsvis fynda något roligt. Bara det blir bättre väder än förra året. Gisses så blöta vi blev under nationshoppningen! 
 
Ärtan trimmades i ridhuset idag och oj så fin hon kändes. Nu de första dagarna efter ET besöket blir det mest basic jobb men jag känner verkligen hur alla spänningar släppt. Hon är en riktig fröjd att rida nu. Visst, hon är fortfarande lite bichig och väl "på" fortfarande, men ridbarheten känns annorlunda. Kul! Imorgon blir det uteritt och på måndag ska vi hoppa, wiii:)
 
5 timmar kvar tills semester!!!
 
falsterbo för två år sedan. Stekande värme! Varför kan vädret inte bara vara "lagom":p
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0