Tema tävling

Precis hemkommen från stallet. Idag var första jobbdagen efter semestern så det fick bli en sen kväll i stallet. Trimmade på utebanan. Ärtan var lite olydig och ville mest gå i sin egen lilla värld (dvs i turbofart!). Fick tänka om gällande träningspasset och bara fokusera på ren lydnad istället. Shit happens! 
 
Det är lite det som är faschinerande med hästar. De är levande varelser och inga maskiner. Ingen dag är sig den andre lik. Ärtan har en grymt skön klippning just nu....not! Halva henne är klippt. Imorgon måste jag klippa resterande delen. 
 
Imorgon blir det omvänd ordning mot idag. Stallet på morgonen. Trimma Ärtan med småhinder och bommar samt ha en privatlektion kl 9. 
 
Missa inte att följa min andra blogg som är kopplat mer till mitt företag. Där kommer jag bland annat publicera inlägg som kopplas till tema TÄVLING. Inläggen är tänkt att bli som en serie med tre teman. Före-under och efter tävlingen. Kika gärna in där om ni vill ha tips och ideér som rör tävlingsmomentet:)
 
confidentrider.blogg.se
 
Hhum, undra om det är dags för lite kvällmat kanske? Här kör vi sydeuropeiska mattider, me like!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0