Alltså omg

Denna natten har varit helt sjuk, haha. Så pinsamt! När jag var liten gick jag en hel del i sömnen, tumlade runt i sängen varje natt. I natt...sisådär 20 år senare hände det igen!

Jag, älskling och våran lilla sork vaknade av en jäkla duns. Vips så låg jag på golvet,haha! Troligtvis har jag slagit i huvudet rätt rejält på någonting för gisses vilken bula jag fick på en gång. Hela pannan typ svullnade upp och jag var så yr. Först förstod jag inte vad som hade hänt. Minns bara att jag drömde hur jag satt på stranden och upptäckte att jag satt för nära havet. Det kom en stor jätteväg och slukade mig....sen sa det PANG. Det kan omöjligt bli en sådan smäll om jag hade fallit ut sängen. Min teori är att jag som sagt rest mig upp och varit på väg någonstans...för att sedan falla ihop.

Idag är jag skapligt mörbultad, med bula och huvudvärk. Så får bli en så lugn dag som möjligt.

Jo då så att....trevlig helg allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0