Från ett jobb till ett annat

Hemma och vänder, samlar energi och laddar upp med kaffe inför kvällens jobb. Från ett jobb till ett annat. Båda jobben är roliga och utmanade på olika sätt, men jag måste erkänna att det är i stallet och på hästryggen som jag trivs bäst:) Jag är glad att kunna ha ett "vanligt" jobb som är flexibelt och går att kombinera med hästeriet och mitt egna företag. Ikväll blir det trim av en liten Ärta samt rida till en elevs häst.

Jag tycker det är ett utmärkt komplement att eleverna varvar deras egen träning med att låta mig rida hästen. Dels blir det lättare för mig att verkligen förstå var problemet sitter, hur vi ska åtgärda det tillsammans. Men även i rent utbildningssyfte om både elev och häst är oerfarna. Kan jag visa vägen och guida hästen i rätt riktning kommer det underlätta för min elev i slutändan.

Ni har väl inte missat att besöka min andra blogg som är kopplat till mitt företag? confidentrider.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0