Confident Rider

Japp, så är namnet på mitt relativt nystartade företag:)
Detta känns helt rätt och det är superskoj att ha något eget jag kan utveckla och jobba på.
Än så länge kommer jag hålla det lite lågt och inte ta in många fler elever pga mycket med mitt vanliga jobb, men framåt sommaren ser det ut som att det kan bli en del marknadsföring och annonsering.
Framöver är tanken att starta upp en webbshop och eventuellt ta fram en egen kollektion med hästsaker.
Kika gärna in på min nya blogg som är mer inriktad mot företaget. Där kommer jag presentera träningstips, utrustningstips och annat smått och gott. Givetvis kommer denna blogg uppdateras som vanligt den med:)
confidentrider.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sara - Föredetta beridare hos Jessica Kurten

Sv: Fasen vad lyxigt ;)

Ja konstigt att dom inte har bättre koll.. företaget dom skickar till finns ju inte mer ;)



Oooh vad spännande med ditt företag :D Lycka till!

2012-03-27 @ 23:36:12
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad kul! Lycka till med företaget! :)

2012-03-29 @ 17:06:10
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0