Film 120 A:0

Jag är överlag nöjd med rundan och mina beslut. Tycker jag får till ett bra flyt och tempo hela rundan igenom. Och det visade sig på tiden med. Hade suttit fint med en 3:e plats:p Grundplanen var att vända innanför till 5:an med och såhär i efterhand hade det kanske varit det bästa...hade inte fått fullt så mycket tryck in och distansen till 6:an hade förhoppningsvis stämt bättre. Borde vetat att jag skulle skapat mer plats till 6:an. Sen är hon lite för snabb och drar lite till vänster precis över 6:an. River med fram. Synd att den inte låg kvar. Får lite stort läge in i kombinationen men hellre hoppa in än backa in. Bara att nöta vidare, snart sitter nollorna och då är det skoj att veta att vi är med framme i toppen:)

Kommentarer
Postat av: Siri

Åååh, kan inte kolla mig mätt på den där hästen.

2012-03-19 @ 13:06:14
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0