Godmorgon

Tidig morgon idag. Jag har utsläppet. Vi har rullande schema på helgerna, men antalet "pass" är uppdelat beroende på hur många hästar varje inackodering har. Jag har en vilket bara innebär ca 1 pass per helg. Sen är det skönt att det är lite flexibelt. Jag kan ta två eller tre pass en helg och vara helt ledig helgen efter. Vi hjälps åt helt enkelt. Skönt!

Vi har trots allt ca 15 hästar som står på stall nu och det tar sin lila tid att släppa ut själv. Fast inte mig emot, jag gillar mornar i stallet. Kunna pyssla och gå där i lugn och ro:)

Idag ska vi lasta hästarna och åka och rida i skogen. What tänker ni? Men vi har som sagt inga bra ridvägar vid stallet och havet är tyvärr inte aktuellt då den ena hästen är så stirrig vid vattnet. Det får därför bli mysiga skogsvägar istället!

image description
Omgivningarna med hagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0