Renovering

Renovering av mig själv pågår, hihi.

Börjar med nya naglar. De blev så bra! Varför har jag inte unnat mig det innan?

På hästfronten är det rätt lugnt nu, och vet ni vad. Det känns riktigt skönt faktiskt. En helt underbar frihetskänsla har infunnit sig när jag för första gången inte behöver åka till stallet varje dag. Istället har jag tid för annat. Egen träning, umgås med vänner, läsa en bok eller bara vara efter en tuff dag på jobbet. Dessutom kommer det underlätta att vara hästfri i vår då det förhoppningsvis blir mycket resor.

Jag och älskling har en miniweekend till Berlin inplanerad om någon vecka, jag ska till England och hälsa på vänner i slutet på februari-början mars. Kick off med jobbet på spa, konferensresa med jobbet i maj osv. En spännande vår att se fram emot:)

Imorgon ska jag dock rida. Min elevs häst som ska ridas igenom lite, skoj!


Kommentarer
Postat av: Siri

JAG MÅSTE ÅKA TILL BERLIN

2013-01-09 @ 19:28:36
URL: http://lamints.blogg.se
Postat av: Alida

Jag har funderat lite på att fixa naglarna jag med det är nästan så att det är på min "Bucketlist" typ. Men tänker att det förstörs lätt när man är i stallet, hur har det funkat än så länge?

2013-02-16 @ 22:29:40
URL: http://peplis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0