Tidlös tweed

Jag älskar verkligen hästmode som är stilren och tidlös. Matta och dova färger som är lätta att matcha med varandra. Om man får drömma lite önskar jag mig en klassisk snygg tweed kavaj. Tillsammans med ett par beiga ridbyxor blir det otroligt snyggt tycker jag:) I England är det ju betydligt mer vanligt med den klassiska tweedkavajen och därför finns det även sådana att "fynda" till ett vettigt pris. Kavaj ligger dock inte högst på min prio-lista just nu...inte med en fet CSN inbetalning nästa månad,suck. Bara att inse att man numera är fånge i sadistnämndens nät för mååånga år framöver. Men så är det ju för de flesta faktiskt (hjälper att tänka så,hihi!)

Dessa kavajer är grymt snygga och kostar ca 140-160 pund (cirkus 1700 vilket inte är det allra värsta för en kavaj)





Kommentarer
Postat av: Nina

Ja snyggt är det.

2010-04-22 @ 16:12:25
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0