Shopping!

Igår tog vi en liten söndagstur till Veberöd och Bengts Hästsport.
Det var första besöket för min del och jag blev verkligen positivt överraskad:) Särskilt av deras outletavdelning. Jag hittade SÅ mycket fint, men min plånbok tvingade mig att välja. Varför kan man inte få ALLT,dooh:(
De hade väldigt mycket ridbyxor för halva priset och ett extra fyndbord där alla ridbyxor kostade 500:- (fanns equilinebyxor, cavallo, pikeurmodeller.
Jag fastnade för ett par röda übersnygga helskodda cavallo sommarbyxor.
De var så tunna och sköna. Kändes som att man inte hade några byxor på sig:p Dessutom superläcker röd färg med mörkbrun skoning. MEN så hittade jag även en marinblå Mustojacka som det bara stod mitt namn på. Det fanns en kvar och precis i min storlek.
Gick länge och höll i både byxor och jacka. För er som inte känner mig kan jag berätta att jag alltid har svårt när det kommer till att välja och ta ett beslut. Hinner alltid vela fram och tillbaka minst 100 ggr...oavsett om det gäller större eller mindre beslut;)
Så, efter att fört en inre dialog med mig själv i över 30 minuter vad jag har mest nytta av samt rådfrågat älskling som bara gav mig ännu mer beslutsångest beslutade jag mig för att låta MUSTO-jackan följa med mig hem!
Den är så klassisk och snygg. Ångrar mig inte. Dock kan jag fortfarande inte släppa ridbyxorna, "måste ha begär"
Hoppas på att de kanske finns kvar om någon vecka så kan jag önska mig de i för tidig födelsedagspresent,hihi!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Nej jag har inte valt vem jag ska behålla än.. Usch det är supersvårt! :(

2011-08-22 @ 13:23:19
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband!

Sa ju att det var en bra butik :P

2011-08-22 @ 20:02:29
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0