Bloppis

Har lite saker som ska säljas.

Vid intresse, kontakta mig via mail: [email protected]

Schockemöhle bakbensskydd
Strl FULL. Brunt läder. Läderklädd insida förhindrar skav. Mycket bra passform. Rejäl kardborreknäppning och snygga detaljer. Aldrig använda, endast provade. Fynda kvalitétsskydd.

Framskydden finns fortfarande i Schockemöhles standardkollektion.

Nypris 950:-

PRIS: 600:-





Lamicell PRO bakbensskydd

Strl FULL. Vita med neopreninsida och utsida av slagtåligplast. Bra passform. Mycket sparsamt använda, fåtal repor. I princip nyskick. Bild kan ordnas. Bilden nedan visar modellen dock i grått.



PRIS: 200:-

Global schabrak
Marinblått, allroundmodell. Strl full. Riktigt snygg färgkombination. Endast använt på tävling. Nytvättat.

PRIS: 150:-



Vitt schabrak
Smårutigt. Strl full, passar både dressyr och hoppsadel. Mycket använt men väl fungerande "hemma"schabrak som torkar snabbt. Utan fläckar. Nytvättat.

PRIS: 50:-



Jag kan skicka sakerna mot att köparen betalar fraktkostnad.
Förskottsbetalning till konto.

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Jag veeeet! ^^ Och så får man lite värkar, börjar hoppas på att NU är det nog på gång! Så håller det på någon timme, och avtar... suck

Jaa :D Hoppas vi kan åka dit och dregla lite över dem :P

2011-02-18 @ 13:54:33
URL: http://equilina.se
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Sv: Också bara haft samma frisyr i stort sett och samma färg också. Är sugen på att ändra lite. Tycker lugg är såå snyggt men fortfarande osäker på ifall jag passar i det eller inte, det växer ju ut till slut :)



Det är inte smidigt att ha lugg när man rider har jag kommit fram till men det ska väl gå att lösa det med, får väl ha hjälmen kvar på tills man är ensam:P



Jättetrevlig blogg förresten! :D Tror minsann att jag följer dig :D

2011-02-18 @ 22:11:06
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0