Yes äntligen lite flax

Jaa äntligen har jag lite tur.

Var i kontakt med Håkan Krantz igår för att försöka boka en tid. Han tog tyvärr inte emot nya kunder då han redan hade så fullt, men om jag kunde tänka mig att lasta in hästen och köra iväg så kunde han fixa det.

Han berättade att han är på Löberöds Hästklinik varje onsdag.
Dock trodde han att det var helt fullt onsdagen som kommer, men att det definitivt fanns plats om 2 veckor.

Så jag ringde kliniken idag och de hade EN tid kvar till nu på onsdag:)
Så skönt att jag lyckades lösa mission impossible att hitta en kiropraktor snabbt.
Och dessutom en som verkar vara väldigt kunnig och erfaren.

Ärtan får ge sig ut på en åktur igen. Stackaren, hon tror att hon ska på tävling och fullkomligt hoppar in av sig själv i transporten.

Igår masserade jag hela ryggen och hon reagerade inte alls lika starkt som dagen innan. Stötvågsbehandlingen verkar ha gett lite resultat. Dock gjorde jag misstaget att massera med Radital liniment UTAN handskar. Trodde att mina händer skulle brinna upp efter det,haha!

Nu ska jag försöka få till ett besök av massör en gång före kiropraktorn på måndag och en gång efter på fredag kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0