Julvila

Idag har Doris åkt hem för att återhämta sig lite. Med tanke på att hon inte är riden de två senaste åren så kan hon behöva lite vila innan vi kör på igen. Innan hon åkte idag red jag i ridhuset en stund. Ägaren passade på att filma när vi hoppade bana. Så härlig och rolig häst att rida! Hon kommer bli farlig på tävlingsbanorna med lite rutin. Snabb, vändbar och otroligt försiktig. Under denna månaden hon varit hos mig har hon inte rivit en enda bom!

Såfort jag får filmerna lägger jag upp dem här. Avslutade med en linje och tvåkombination lite högre. Utsprånget på 130 höjd kanske. Desto högre desto bättre hoppar hon. Hoppas jag får chansen att tävla henne lite innan hon säljs, hade varit roligt:)

Nu ska jag njuta av att vara julledig. Alla klappar inslagna och allt annat fixat, bara att slå sig ner och fira jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0