Uteritt

Idag gav vi oss ut en sväng och red på grusvägarna. Började dock regna efter halva turen så vände och red hem igen. Ärtan är verkligen på hugget nu. Vad det beror på vet jag inte? Sommarkänslor kanske. Hon är faktiskt inte särskilt rolig att rida ut på, särskilt inte när hon är så här överladdad. Frustar och spänner sig, hoppar från höger till vänster och sedan tillbaka igen...suck. Dum som jag är (borde jag inte veta bättre??!) så tog jag vanligt tränsbett med remontgrimma. Gisses vad stark hon blev. Borde iaf haft gramanen på, men den glömde jag hemma. Hemma? Varför ligger den där egentligen,haha!

Imorgon blir det iaf hoppträning. Är dock lite kluven vad jag ska ha för bett och övrig utrustning. Kommer vara ute= första riktiga uteträningen för året= het häst. och eftersom Ärtan redan är på hugget kommer hon säkerligen vara superhet. Är lite sugen på att testa något nytt, men vi får se!

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorryttare- Vinn ett Pessoaschabrak

Sv: Tusen, tusen, tusen tack för allt fint beröm!! :D Värmer verkligen sjukt mycket!!

2010-05-26 @ 00:37:54
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0