Happy happy monday...

...Precis hemkommen från ett alltid lika underbart skåne. Beror det på landskapet eller sällskapet,eller en combo av båda måntro:)

Helgen har varit fantasktiskt trevlig med underhållande hockey i fina Malmö arena (FORZA MALMÖ!) 7-3 mot "mögle" alias Rögle:p

Härlig mat och vin på Sankt Marcus Vinkällare i Malmö, fika på Olof Victors utanför Ystad, lite relaxande bubbelbad på hotellet mm! En helt underbar helg med andra ord!

Fick även ytterligare en present av älsklings bror... om 2 veckor ska vi upp till Sthlm för att se en föreställning med Blue Man Group!!!:)Tror det kommer bli en otroligt häftig upplevelse och så passar vi på att hämta hem våran nya "jätteteve", spännande!



Ärtan var väldigt laddad men skötte sig fint i ridhuset. Blev aningens inspirerad att rida när jag kollade på VM finalen (vem blir inte det??!!) och övade mycket på att använda galoppen och att hon ska svara framåt och tillbaka på en gång. I början inbjöd hon lite till att fastna i handen men i slutet kändes det riktigt bra!

Men usch och fy, det är dags att plocka fram klippmaskinen igen....MIN ALLRA KÄRASTE VÄN;)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Det var så lite så!:) Hon skötte sig ju bra. Det svåraste med skritten var när man red på långa tyglar och hon gick i någon slags "racerskritt" :P Jag fick HELA tiden tänka på att rida lugn, mina hästar är ju mer åt det sega hållet:P

2010-10-13 @ 20:59:51
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0