Wow

Ärtan hoppade som en rund miljon idag:)

Hoppade inte jättehögt eller mycket men avslutade på en lite större oxer och fick riktig wow-känsla.

Känns skönt inför helgen:)

Har hittat ett bett i min bettsamling som tydligen passar madam i smaken (just nu ska tilläggas!)

Ett Mylerbett jag köpte i falsterbo förra året.

Gisses vad bra hon känns på det just nu! Ovanligt tillfreds i munnen.

Min elevs båda hästar gick även de väldigt bra, särskilt 150 pållen. Hon fick hoppa lite mer och lite större. Avslutade med ett jättesprång på en maxad 140 oxer.

För övrigt höll vi på att blåsa bort...gisses vad det tog i stundtals. Tur att man har ridhus:)

Lite roligt är det att vårat div 1 lag på söndag består av mig, min elev och en annan tjej i stallet. Sedan är hennes bror reserv som junior,hihi! Vi skulle kunna ha ett helt eget lag ju:)

Mindre roligt är att jag börjar känna mig aningens hängig. Misstänker att det är en förkylning på väg,dooh!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar att vara med på tävlingar! Lycka till imorgon!:)



Sv: Jo, sen har ju utvecklingen inte gått så bra som jag ville då så man kan ju inte kräva så mycket men det ska ju vaar kul att bara vara med iaf eftersom jag är en Connemaralover;)

Ja, jag tror inte jag ska ha henne uppstallad, det går ju som sagt att köra annars har jag två personer som har egna stall utanför nkpg och sen har jag min släkt där så jag har sovplats också:)

2011-04-09 @ 10:50:14
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Lina - Nybliven mamma!

Sv: Men fy! :-S Trevligare väder idag =)

Jag kommer kanske och tittar i morgon! :D Om jag får någon med mig, inget kul att sitta där själlv och glo :P För du ska väl till Vellinge..?

2011-04-09 @ 11:17:21
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0