Uppdatering av täcken

Det kan vara läge att gå igenom sina höst och vintertäcken nu när kylan börjar komma.

Förtillfället går Ärto med ett 100g fodrat regntäcke från Shires (det måste väl förresten vara ett av de mest prisvärda täckena??)

Jag vill gärna kunna ha dubbel uppsättning av olika g-tjocklekar utifall att ett blir superblött eller skitigt.

*200g HW Rhino med halvhals (tål hur mycket regn som helst)

*200g Shires med helhals (superpassform och riktigt rivstarkt, billigt)

*300g Shires med helhals

*370g HW Rhino med halvhals (varmt och mysigt men lite lappat och lagat)

*300 g Bucas innetäcke

*400g HW Rhino innetäcke

Det jag rent spontant känner att jag borde ha är ett innetäcke med helhals. Gärna ett Bucas med fleecefoder så jag kan lägga på utifall hon är lite fuktig. Sen ett 200g innetäcke att använda de kommande veckorna. Och kanske ett nytt med 300-400g fyllning och helhals.

Täckoman??? ABSOLUT:)


Kommentarer
Postat av: Camilla Persson

Det röda täcket såg bra ut! Har inga jättebra "höstrusk" täcken. Måste införskaffas!

2011-09-20 @ 12:44:26
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Evelina - equilina.se

Jag ska nog prova HW på Sawanna igen... (Rhino eller Rambo då, Amigo är ju smått värdelösa...) Hon är ju så bred framtill att de inte vill passa =(

2011-09-20 @ 22:21:36
URL: http://equilina.se
Postat av: Caroline

Svar deras dyrare Jump In för 3650 kr men det var på rea så kostade 1900 kr

Ett snyggt klinkerträns är ett måste i sadelkammaren;) Jag hade deras Horse In klinkerträns förut det är också väldigt fint men inget slår detta…

2011-09-26 @ 11:18:53
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0