Måndag

Idag har jag haft lite av en slappdag. Vädret är underbart så gick ut med den lilla sorken (läs duke) i över en timme. Ingen stress med tidtagning, hastighet eller kaloriförbränning idag....bestämde mig nämligen för att köra utan runkeeper som annars kommit att bli min bäste vän;)

Nu blir det stallet. Levara ska trimmas på utebanan. Blir att testa lite nya bett och se om jag kan hitta ett som fungerar bättre än det tvådelade.

Jag är lite kluven till att starta henriksdal på fredag. Underlaget var inte bra. Stumt och hårt och inget som Levara verkade gilla. Men att stryka starterna blir väldigt dyrt. 600 kr åt skogen....hhum, tål att tänkas på. Skulle gått en eller två 130 klasser, men kanske bara väljer att rida en lägre klass. Vi får se hur hon känns här hemma nu i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0