Tisdag

Tisdag, jobbar bara halvdag idag, så skönt. Går normalt sett upp ganska tidigt på morgonen, mest för att jag ogillar att stressa, så att få sova en timme längre är guld värt.

Jag är lite trött och sliten efter förra veckan som gick i ett. Anledningen till min frånvaro här är dels pga situationen med ärtan men även för att jag har börjat på ett nytt jobb:)

Den 1 november byter jag jobb på heltid, men har tjuvstartat med att jobba några dagar för att komma in i det bättre. Detta kommer bli grymt skoj och en riktig utmaning. Så den förste november går jag från att vara marknadsansvarig(på deltid) till mediesäljare (på heltid) på skånemedia:) tiden för hästarna och träningar kommer som ni förstår vara mer begränsad. Jag kommer satsa på de elever jag har i dagsläget men troligtvis inte ta emot några nya.

Allt faller på plats och jag är så lycklig just nu, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0