Utvärdering

Först måste jag bara säga, min lilla ärta är helt underbar att hantera. Lastar in sig själv, lastar ut sig själv och beter sig som ett mönsterexemplar när hon behandlas. Hon är en av camillas favoritpatienter:)

Precis som jag misstänkte satt det en rejäl låsning i högerbogen. Troligtvis är det något som kommit lååångt tillbaka i tiden och därför har det lättare att komma tillbaka. Ärtan fick lite extra tid utöver "sin" timme för att verkligen kunna lossa rejält. Överlag har hon blivit väldigt fin i muskulaturen och inte alls lika spänd. Nu körde Camilla stötvåg både vid SI-leden och höger/vänster bog, för att sedan lossa och knåda för hand. Troligtvis är det detta som orsakat hennes återkommande plötsliga orenhet fram. Nu ska hon skrittas imorn och sedan ska jag testa jogga henne på fredag, se om det är skillnad. Oavsett blir det en vetcheck nästa vecka. Jag kan inte berömma min Et nog. Hon är så kunnig och noggrann!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0