Härlig lördag...

Idag tog vi lite sovmorgon till 9 och gick sedan upp för att äta en härlig frukost och inta det obligatoriska morgonkaffet:)

Efter det har vi pulat lite med allt som ska fixas innan flytten. Mycket blir det men tror allt kommer lösa sig till det bästa i slutändan! Till en början nu skriver vi mest listor, listor i massor. Vad som ska sägas upp, flyttas, fixas med osv. Boka flyttfirma,städfirma, stallplats, boende, jobb till mig osv.

Imorgon skulle jag följt med och "groomat" till Jenny och Dax, men tyvärr har han gått och trampat sig ganska illa på ena benet så ingen tävling imorn. Trist men kommer fler tävlingar nästa år!

Nu ska jag till stallet och gosa med min fining! Vila lördag och söndag och sen kör vi igång igen rejält på måndag,längtar...





Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Sv: Frakten brukar bli på ungefär 250-350 kr, men det var för ett år sen, så det kan se lite annorlunda ut idag. Leveransen är grym, varorna kom bara några dagar senare och dem levereras framför din dörr!

2010-12-05 @ 14:24:59
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: emmy

vilka fina, fräsha boxar :)

2010-12-06 @ 21:49:23
URL: http://emmyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0