Idag kör vi supermys...

...och gosar ner oss i soffan efter att varit i stallet hela morgonen:)


Duke fördrar sängen framför soffan

Idag red vi ut en liten tur. Var underbart härligt väder på morgonen, nästan vindstilla och inte mer än 7 minus,lycka!

Blev mest lite trav och sedan en kort galoppsträcka i djup snö. Ärtan var übernöjd och frustade hela ridpasset,sötisen. Nästa vecka på måndag drar vi igång den "vanliga" träningen igen, känner mig faktiskt ganska motiverad att sätta igång.

Jag gillar att vara i stallet, men ibland kan det vara skönt att få det "avklarat" på morgonen så att man har hela dagen och kvällen ledig att pyssla med annat. I helgen ska vi fira lite eftersom älskling fick jobbet...blir nog att öppna en och annan Amarone om jag känner oss rätt, mmm:p
Imorn blir det eventuellt en liten skidtur, väldigt längesen jag stod på ett par skidor men ska bli skoj. Hoppas vi tar oss iväg.


Trevlig helg allesammans:)





Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund- Unghästar/ Världscup häst.

Sv: Liiiiite upprörd :P haha! Jag tycker att det är lite underhållande faktiskt. För jag tycker inte jag skrivit några konstiga elaka saker... ;)



Myshund :):)

2010-12-03 @ 14:21:08
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Nina

Snacka om nerbäddad vovve. =)

2010-12-03 @ 19:36:24
URL: http://smahundtassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0