Uppe med tuppen

Kanske att överdriva men skapligt tidigt kom jag upp iaf. Härligt att mötas av solljus, mindre skoj att mötas av 22 minus!! Måste vara sista köldknäppen nu va? Stabil frulle med havregrynsgröt och kaffe. Kaffe är ett måste för mig, tyvärr slarvar jag ofta med frukostbiten,ajabaja!

Längtar till vår och tävlingar. Tävlingsplaneringen so far:

7 mars- Jönköping reg hoppning 130 cm
14 mars- Mjölby nationell hoppning 130 cm, ev 140
27 mars- Vreta lok dressyr, LA:1
(april ännu öppet för att boka in tävlingar)
14-16 maj Vetlanda nationell hoppning 3 dagar


Kommentarer
Postat av: malin

Ser ut som att vi tänkt åka på typ samma tävlingar, kul:P om du vill ha tips på trevliga tävlingar i april så har Värnamo nationellt meeting 9-11/4:D

2010-02-22 @ 11:48:11
Postat av: Bella

sv: Ja jag såg det, får se vad det blir. hade tänkt ta två meeting i maj, vetlanda och västerås, så kanske bara blir någon endagars i april=)

2010-02-22 @ 11:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0