Till stallet

Efter att jobbat fyra dagar på raken, varav de två sista natt så beger jag mig mot stallet för att rida, tjoho! Är mycket jobb just nu, och skulle kunna jobba mer om jag vill nu i dessa semestertider. Men någongång måste man ju ha ledigt också...jobba 10 dagar på raken är inte riktigt min grej;)

Längtar efter att flyga... hoppa större språng och bara hitta den där perfekta känslan som gör att man fortsätter att lägga alla sina pengar och all sin tid på hästar och ridning!



Ytterligare en jobbig grej jag måste ta tag i.... TVÄTTA UR ÄRTANS BOX! Finns det något tråkigare??!

Kommentarer
Postat av: caroline

SV: vet inte exakt pris änn men ca 450-500 kr

2010-07-28 @ 11:03:43
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0