Sunshine...

... Inte så mycket motivation till bloggen när solen skiner ute. Dvs är mycket roligare att spendera dagen ute än framför datorn. Idag har älskling varit med i stallet! Vi lånade Ärtans granne och gav oss iväg på en riktigt härlig ridtur i solen. Älskling är en riktig sunshine-rider (håller sig ifrån stallet under de kalla dagarna och lusar sig ut under sommarens finaste dagar,haha!) Blev lite bränd på axlarna för vi var ute i nästan 1,5 timme. Jag vet en som kommer ha träningsverk imorgon, och det är inte jag;)

Är verkligen superlycklig just nu. Allt i mitt liv känns väldigt bra! Underbart härligt att planera våran semester. Om ca 2 veckor åker vi till Italien. På lördagen landar vi i Milano och drar vidare upp till Gardasjön på en gång. Där ska det solas och badas och sedan avslutar vi med 3 dagar i Milano. Hoppas på fint väder!!


Gardasjön ska vara oerhört vackert:)

Min nya bok som jag fastnat i.... härlig lättsam läsning. Kan inte annat än älska L.C från The Hills!


Läser den på engelska för att slippa en kass svensk översättning!

Kommentarer
Postat av: malin

låter som att du haft en sjukt härlig dag!

2010-06-05 @ 22:55:45
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: malin

red en 1.20 på Solla med Larven idag. petade sista hindret men annars var hon fin:) Larsa hade byggt en riktigt trist bana om jag ska vara ärlig, nästan bara i högervarv och flera konstiga brytsvängar.

2010-06-06 @ 15:35:46
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0