Det klarnar...

... I helgen påbröjades planerandet av sommarens äventyr. Troligtvis om flyg och allt klaffar (håll tummarna för att aska inte ställer till det!) så åker vi till Barcelona veckan innan midsommar. Våran första semestervecka. Vilken härlig start det ska bli:) Lyxboende mitt i smeten, sol och bad, tapas, sangria och cava, shopping... ja det kan väl inte bli mycket bättre eller? Jag har aldrig besökt staden innan ,men bara hört gott om den. Blir som en mixad sol-bad semster/ storstads semester.



Midsommar firas sedan på Österlen med svärföräldrarna. Efter det reser vi hemåt för att jag ska jobba några dagar. Och sedan kommer jag förhoppningsvis iväg till USA för att hälsa på hanna. Är mycket planerande kvar och kommer säkerligen bli många förändringar fram och tillbaka innan allt spikas. Som det ser ut just nu blir det åtminstone ett besök hos Hannas pojkvän och deras ranch.... westernridning boskapsdriving, barellrace mm. TJOHO!!



Och förhoppningsvis ett besök i S.D och L.A:)


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh. Bracelona är underbart ! Ni kommer få det så bra ! :)



Ja, den där jäkla askan kan ju hålla på hela sommaren om det vill sig riktigt illa !

2010-05-18 @ 10:02:56
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0