Hoppning

Var ett tag sedan jag skrev, känner mig inte särskilt motiverad till att skriva just nu, så då får det vara. Ärtan har iaf kommit ur sin vårbrunst/fällning och har blivit riktigt from att både rida och hoppa. Älsklingen var med mig förra helgen så skuttade vi en liten serie. Filmade ganska mycket, men av någon konstig anledning går de inte att få in på kameran, suck. På tal om kameran så skulle vi ta lite bilder, och gisses, vi måste verkligen läsa på om inställningarna, för det mesta blir suddigt. Värdelöst!! Skulle blivit en jättefin bild annars, mitt över språnget. Men ja, se själva hur den blev...



Ärtan skötte sig fin fint annars. Oavsett serie så blir hon alltid jättehet och det känns som att man bara får sitta med handbromsen i. Hon vet med andra ord hur kvick hon är i benen. Tappar dock lite av den fenomenala ryggverksamheten hon har annars (syns öven på bilden!) Hoppade hela serien ca 8 ggr på varierande höjd. Ska se om jag lyckas få in filmerna på datorn, vet inte vad som strular. Försökte lägga fokus mest på min egen sits, därför var älskling med och filmade. Alltid bra att se vad man behöver förbättra i sitsen. Tenderar att hamna lite långt fram på halsen, men tyckte jag fick godkänt denna gången. Är nyttigt att fokusera på en svaghet åt gången, blir bara en enda röra om man ska ändra allt på en gång.

Stallet sent ikväll, ska gosa massor med min lilla sweetie:) Hon älskar sitt fönster som går att öppna...



Trevlig helg!! Min ska innehålla LEDIGHET med en massa mys och planering av sommaren:)

Kommentarer
Postat av: malin

skönt att hon är på G igen.



vad har ni för kamera? med vanlig digitalkamera är det typ omöjligt att få bra bilder inomhus om det inte är SJUKT bra ljus i ridhuset.

2010-05-14 @ 22:36:20
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0