Schema för sommaren...

... ja hur ska jag få ihop det? Älskling har semester 4 veckor, under den tiden ska vi hinna med en resa på ca 1 vecka (lutar åt N.Y eller Italien), ev falsterbo, resa till USA för min del...vill gärna vara borta två veckor när jag ändå åker. Innebär att jag måste lämna Ärtan i 3 veckor, det är lååång tid. Gaaah hur ska jag lösa allt. Min USA resa måste bli under älsklings semster med tanke på Muffin...eller när mina föräldrar har semester så de kan vara hundvakt! Samt att den ska gå ihop med Hannas schema såklart, det är ju henne jag ska "våldgästa" i USA.

Well well, det löser väl sig. Bara det att man måste boka flyg och hotell i tid. Blir nog inget falsterbo för mig iår heller...fast vem säger nej till en tripp till USA. Hannas boyfriend har en ranch med massa westernhästar, är bull-rider och en riktig cowboy:) Ska bli så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0