Seeeg

Har massor att göra, men kommer liksom ingenvart. Ska iaf släpa mig ut och gå en promenix med Muffimannen. Piggnar förhoppningsvis till lite då. Blir som sagt alltid lite snurrig och knäpp i skallen när jag ska åka någonstans. det här med kläder, skor och väskval är påfrestande,haha!

Vilka klänningar ska med, vilka skor ska höra till vilken outfit, vilken klocka och vilka övriga smycken??? Gaaah! Sen är ju vädret ett orosmoment... ska det regna i helgen, vilken jacka ska med??

Lutar iaf åt att en vit kort stilren klänning följer med. Gillar vitt, det känns sommarfräscht:)


Snyggt mönstrad!


Med ett par schyssta Novita pjucks till! Massa remmar, me like!


The perfect bag:)

Bäst att sätta lite fart då. Blir till att hämta sushi ikväll tror jag, var längesedan!

Kommentarer
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg i ett! -Vinn ett schabrak från Schockemöhle

Sv; Den måste jag kolla in, tack så mycket :D

2010-05-20 @ 22:18:29
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Lina

Välkommen till Skåne! :D



Sv: Okej, tack för hjälpen/kommentarerna =)

2010-05-21 @ 11:23:02
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0