Nu händer det grejjor

Saker börjar falla på plats nu, mer än så kan jag inte avslöja:p

Haft en alltid lika underbar skånevistelse. Massa mat, vin och gott sällskap. Tyvärr var inte vädret det allra bästa, men det var mysigt iallafall:)

Ärtan har skött sig här hemma och är nu redo för en vecka med lite mera arbete igen.

Är det inte helt underbart höst/vinterväder?

Idag ska vi rida ett ordentligt pass i ridhuset. Ärtan har överskottsenergi till tusen.  Märks framförallt när man hanterar henne...igår försökte hon köra en fuling och högg efter mig när jag tog av täcket,haha! Anledningen att jag skrattar är att hon aldrig i hela sitt liv skulle bita mig, hon är så söt när hon gör sina små försök att hota bara!



Kommentarer
Postat av: Josefine - hästblogg

Fin bild!

2010-11-08 @ 21:29:53
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0