NYHET!

Sharpman säljer numera Anna Scarpati schabrak:) Tummen upp för det!!!
De hade två olika färger hemma, ett grått med vitt,silver och grått kantband/passpoal och ett marinblått med vitt tjockt extra kantband och brun samt marinblå passpoal. Snygga men lite för diskreta färgval enligt mig. Kikade lite i pärmen med alla färger och kanband osv....gisses vad många olika färgkombinationer man kan få ihop. Ska åka tillbaka till Sharpman någon dag när min kompis jobbar för att kika lite mer:)
Annars hittade jag inte mycket roligt, samma gamla saker som legat väldigt länge. Trist:(
Denna färgen hade de ett 10 tal schabrak av, snyggt med brunt och blått tillsammans. Jag har ju ett vitt Equiline med brun kant och marinblå passpoal. Smidigt då det passar till både den marinblåa och den bruna huvan:)

För övrigt är Ärtan på hugget nu. Hon vill verkligen komma igång och jobba...det märks. Är grinig, på tårna och hugger mot boxgrannen, bitch:p
Igår joggade vi i ridhuset. Gisses vad galet fin hon kändes. Försökte tänka lite Edward Gal...framåt, framåt, framåt...och verkligen stretcha ut alla muskler. Ärtan blev riktigt lyhörd när jag inte satt med bromsen i:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0