ONSDAG

Gisses vad fort veckorna går. Hade en sjukt hektiskt kväll på jobbet igår. Lika mycket som man älskar sitt jobb, lika mycket kan man kräkas på det:p Varför är det så svårt att vara lite trevlig och dra på smilbanden?? En del gäster har en dålig attityd redan när de kliver in genom ytterdörren. Allt är fel redan från början,suck! Men minst lika många trevliga gäster som TUR ÄR, hur skulle jag annars överleva.

Idag blir det nattjobb, oj så lugnt och skönt det ska bli. På torsdag ska jag in och prata med min chef samt säljchefen för lite coaching och tips gällande en tjänst jag planerar att söka. Whatever,söka kan man ju alltid;)

Idag blir det premiär för Ärtans nya fina Shires täcke. Ska ta med kameran och ta kort. Trodde det skulle vara "ful-röd" färg, men det var så fin djupröd/vinröd färg. Perfekt att ha ett 200g med hel fast hals. det har man alltid nytta av! Är svårt just nu med täcken dock. Inne har hon stått med ett Bucas 300g innetäcke.

Eftersom hon är relativt nyklippt känns det bättre att klä på min frusna pålle ordentligt. Skulle vilja ha ett lite tunnare termo/stalltäcke (alternativt fodrat bävernylonstäcke) att ha under såhär på hösten-förvintern. Har bara 300 och 400g täcken. Hhhum...kan man ha för många täcken:p



Förra vintern! Ärtan har på sig ett 300g med hals från Sharpman!

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Utvärdering av Shires-täcket sen, tack! :D

2010-11-10 @ 10:06:43
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0