Utvärdering

Shires utetäcke med helhals, 200g

Jag har bara positivt att säga om detta täcke efter några dagars användning! Prisvärt till tusen och jättebra passform. Hela täcket har glansig insida som gör att man undviker att hår fastnar och risken för skav minskar. Det är väldigt ställbart i bogen...passar perfekt om man har en lite grövre häst! Halsdelen är tillskillnad mot HW väl tilltagen med praktiska spännen.

Dessutom måste jag säga att färgen är grymt snygg:)


Innan utgång...

Ut i snön:)





Ärtan blev lite vild och yster när hagkompisen också kom ut i snön!




Även Ärtans stallkompis har fått ett likadant fint Shires täcke! Underbar stam med Contender-pilotblod...helt i min smak:p


Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Ja, det ser mycket bättre ut i bogen än deras produktbilder!! Tror minsann att Sawanna önskar sig ett sådant... :P

2010-11-12 @ 09:16:31
URL: http://equilina.se
Postat av: Sara Wahlund- Unghästar/ Världscup häst.

Jättefint täcke!

Gillar färgen, o glansig insida är toppen!

Tror bestämt att mina vill ha ett sånt täcke ;)

2010-11-13 @ 13:14:59
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0