Atombomb?

Ärtan är som en tickande atombomb just nu. Vet inte om det är väderomslaget som gör det, men ganska skoj är det iaf,hihi! Kan dock bli lite för mycket av det goda eftersom hon är hetlevrad redan från första början. Allt är farligt och hon tar just nu varje chans hon får att "blir rädd" och hoppa upp i luften, frustar och taktar.
Har blivit två ridpass i ridhuset, med 4 trygga väggar som stöd. Har travat och galopperat lite bommar på volt och igår skuttade vi minihinder på volt. Det är dags att klippa henne snart men ska låta den värsta energin försvinna först innan jag klipper henne...
Har klurat lite på framtida tävlingar, skulle verkligen vilja rida lite större klasser men det finns inget i närheten som passar med jobbschema. Varför måste man jobba för:(
Preliminär planering:

19/9 Brokindsryttarna reg hopp (120)-130
25/9 Heda Ridklubb reg hopp 130
2/10 Jönköpings fältrittklubb nat hopp 130-140
SÅ långt har jag kommit än så länge. Får se vad det blir längre fram.
I helgen ska jag förutom att jobba fre-lör-sön natt ut och besöka mina föräldrar, broren och min farmor som är på besök:)
Bjuder på en bild på min bror och våran varglika "mördarhund",haha!Min bror är nästan 2 meter och Asso väldigt studsig. Han är för övrigt världens snällaste,gosigaste,mesigaste 30-kg teddybjörn:)

Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

Haha jaaa, vad jag vet har han fortfarande rummet så haha. Ja tror de hade lagt 500-600kr haha. Men det var det ju värt ;)

2010-09-03 @ 10:54:11
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0