Överladdad pålle

De senaste dagarna har Ärtan verkligen varit överladdad när vi rider. Är svårt att komma till bra ridning då. Helst skulle hon bara vilja köra gärnet i minst 3 timmar känns det som. Så fort jag gör avsaktningar till skritt vill hon sätta fart igen. Tur med lite hoppträning imorn så att hon blir reglerbar till tävlingen på söndag! Roines övningar brukar göra susen både för min ridning och för Ärtopärto!

Min och älsklings födelsedagar närmar sig med stormsteg, längtar som tusan och är nyfiken på vad jag kommer få i present. Blir säkerligen något fin...det brukar jag alltid få,hihi:p

Idag fick vi reda på en gemnsam present som älsklings bror kommer ge oss. Håll i hatten för jisses...trodde aldrig vi skulle få en sådan dyr present!! Skulle ju få minst 50 stycken A.S schabrak för de pengarna:o...eller ca 15 L.V partyväskor för den delen;)

Kommer i vilket fall som helst få en Samsungteve som egentligen är på tok för stor för att rymmas i vår lilla 2:a...men förhoppningsvis har vi snart en större bohåla!


Kommentarer
Postat av: malin

sv: ja nåt är det ju i alla fall som gör att hästarna är tokpigga för tillfället.



väldans vilken givmild bror du har. jag kanske borde be mina brorsor gå in och läsa lite på din blogg så de förstår hur man gör sin syster glad, hihi

2010-09-29 @ 07:16:50
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: malin

sv: hahaha, jasså då är jag med. Själv trodde jag att du menade älsklingsbror fast hade råkat skriva isär det:P

2010-09-29 @ 14:10:08
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0