So far...

...har det varit en bra födelsedag:) Precis fått reda på vad jag får i present av mina föräldrar,hihi... Ingen LV väska men väl en Balenciaga!!! Blir en överraskning vad det är för modell och så, det enda jag fick veta var att den var brun. Mamma vet precis vilken stil jag gillar, och det är perfekt:) Dessutom fick jag ju GPA kavajen samt renoveringen av transporten. Den har förresten blivit så fin efter att en mamma i stallet fixat till den. Lagat golvet, bytt dekaler, positionsljus, tätat fönster, bytt lister, sytt dit nya bomskydd mm. Dessutom är den renskrubbat från topp till tå både inne och utvändigt, SÅ SKÖNT!!

Ska ta bild på den i helgen, jättenöjd och väl värt pengarna. Känns som att den är ny igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0