Underbart härligt

Idag har vi haft en busig uteritt.

Full fart på perfekta skogsvägar i strålande sol och 11 plusgrader!

Uppfriskande både för mig och Ärtan. Dessutom var det första ridturen för i år utan ländtäcke:)

Ärtan fick verkligen sträcka ut...vi ponnybusade lite och jag smackade på lite extra:p

Tror detta ridpass var bra för att samla energi, förhoppningsvis blir det en uteritt på söndag med.

Imorgon ska vi hoppa. Linjer med förhoppningsvis lite större språng,kul!


Min fining som gör allt så lätt och okomplicerat!


Jag kan inte bestämma mig om jag ska vara med på en träning för Sylve...hhum..krockar lite med min plan att rida en 3-dagars i Henriksdahl.. Vore väldigt skoj och säkerligen mycket lärorikt, men det är 2 dagar och jag vill inte att det ska bli för mycket hoppning. Dessutom kostar det en rejäl slant, pust! Varför ska allt vara så dyrt för?!

Kikade lite på proppen till Henriksdahl den andra helgen. Tror mellanrundan skulle passa fint. Isåfall blir det 130-135- (130 eller 140)

Skönt när det är nära och bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0