Oförändrat

Ärtans läge är oförändrat. Har fått dra ner kraftfodret rejält eftersom hon är mer i luften än på backen.
Idag hade hon gjort något i hagen och fått ett litet skrubbsår på ena fram.
Dock ingen svullnad eller värme utan verkar bara vara just ett skrubbsår.
Jag försöker som en tok att få en tidigare tid hos vet, gaah att hon ska vara på "populär" och uppbokad.
Imorgon blir det iaf nya skor för Ärtan. Verkligen läge då de vuxit ganska mycket under sommaren.
En positiv nyhet mitt i det gråa och tråkiga är att Levara nu är friskförklarad:)
Imorgon eller på onsdag ska jag börja skritta henne. Äntligen, underbara häst. Om hon bara varit några år yngre hade jag köpt henne på direkten. Tror hon med lätthet hade gått 140 klasser riktigt bra....dessutom är hon så himla gosig:)
C visades för belgiska spekulanter idag och hade skött sig strålande. Hoppade 150 bana lekande lätt. Tror inte hon kommer bli kvar i stallet särskilt länge till tyvärr:(

Kommentarer
Postat av: Siri

Det finns verkligen inget bättre än gosiga hästar. Jag skulle utan att överdriva kunna stå i en dag och gosa med en mule. Funderar på att skapa någon artificiell mule för såna som mig, lite som en stressboll fast organisk. Vore rätt bra faktiskt.

2011-08-29 @ 22:25:13
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0