Söndag

Ännu en helg är förbi. Idag fick Ärtan vilodag eftersom hon gått hela veckan. Blev bara lite pyssel imorse innan hon gick ut i hagen. Finingen!

Hittills har jag varit "skonad" från dumma och onödiga kommentarer i min blogg(och trodde att jag aldrig skulle behöva skriva ett sådant här inlägg), men tyvärr verkar denna typ av kommentarer komma som ett brev på posten allt eftersom att man får fler läsare. Tråkigt tycker jag:(


Jag försöker skriva förklarade och intressanta inlägg i hur jag lägger upp min träning (med betoning på JAG), dels för att andra kanske ska bli inspirerade men framförallt för min egen del. Alla har vi olika filosofi kring hur en häst ska tränas och alla kan vi lära av varandra. Det finns inget "rätt och fel", hästar är individer precis som oss människor. Alla hästar kan inte stöpas i "samma form". Jag svarar gärna på frågor i bloggen eller utvecklar mitt resonemang om någon kommer med funderingar varför jag gör så eller si...men rena idiotförklaring mot mig bemödar jag mig inte ens att publicera. De kommentarerna åker veck bort! Fruktansvärt onödigt med dessa förståsigpåare som inte ens kan skriva ut sitt namn utan står under "anonym". Dessa "anonyma" kan tycka en massa saker men vågar inte stå för vem de är. Det tycker jag tyder på ett väldigt omoget beteende!

Jag hoppas på att få behålla en öppen stämning i bloggen där vi alla kan ta del av tips och ideér från varandra, och utvecklas som ryttare!

Kommentarer
Postat av: Camilla- Tävla om tre plagg ifrån Mountain Horse på bloggen!

Åh va trist med anonyma besserwissrar!

2011-08-22 @ 08:20:35
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Oj, trist! Har "peppar peppar" varit helt förskonad från sådant, trots ganska många läsare och en del "jag tycker" inlägg! Hoppas dem/den slutar och att du inte tappar sugen pga dem :)

2011-08-22 @ 11:01:46
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com
Postat av: Sofia

Så himla tråkigt när folk inte kan vara trevliga! Jag tycker om din blogg massa och jag som även har sett och fått hjälp av dig i verkligheten tycker verkligen du har bra tips, ideer och övningar. Skulle lätt velat träna hoppning med Hella för dig om du fortfarande var kvar i Östergötland!:D

2011-08-24 @ 10:56:17
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV vet tyvärr inte vilken modell det kan vara men du kan alltid kolla på cavallos hemsida och titta igenom tidigare kollektioner, kanske hittar du dom där?

2011-08-28 @ 12:31:36
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0