Teamschabrak

Hann givetvis med ett besök både på Sharpman och travshopen. Det är ett måste:)



Blev lite smått och gott, glansmedel, hovpensel, helosan, himalayasaltsten, banangodis och så vidare...Bra att ha saker med andra ord. Tyckte att Sharpman för en gångs skull hade ganska bra rea. Fastnade för ett Bucas vintertäcke som var nedsatt 30 %, men det får vänta.
Hämtade ut våra specialbeställda teamschabrak. ÄNTLIGEN har de kommit:) Vi kommer vara snyggast på tävlingsplatsen! Vi satsade på stilrena hållbara Equiline-octagonschabrak. Det blev vita med grön kant och snurra, tillsammans med stallets och Sharpmans logga i grönt! Ärtan fick 2 stycken så nu har jag definitivt köpstopp på tävlingsschabrak även fast det alltid är roligt med nya:p
Min Equilinekollektion utökas och det gillas!!
Equiline har överlägset bäst schabrak, och jag tror att jag borde klara mig med 5 vita Equilineschabrak till tävling va,hihi!
Än så länge får ni nöja er med en halvkass bild, lovar att ta bättre bilder längre fram när det ligger på hästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0