Söndagspysslel i stallet

Hade lunch och insläpp i stallet idag. Passade på att rida ut Ärtan en sväng mellan passen. Ja ni hörde rätt. Vi red ut! Hon skötte sig faktiskt väldigt bra. Jag trodde att hon skulle vara mer spänd med tanke på blåsten...men det blev snarare tvärt om. Hon blev helt paralyserad av blåsten,haha!

Skrittade och travade bara en runda på asfalten. Det var skönt att komma ut en sväng faktiskt.

Kameran var tyvärr urladdad men jag började plocka ihop lite outfits. Tror jag kom upp i minst 10 stycken, opps! Min hästgarderob är nog relativt stor tror jag;)

Imorgon fm ska jag ha träning för en elev och sedan kommer faktiskt en tidning ut för att göra repotage om gården jag står på. Spännande!

Det kom lite önskemål om att jag ska fota resten av stallet. Det kan jag absolut göra, även fast mycket fortfarande är under uppbyggnad och vissa lösningar är mer tillfälliga än permanenta. Fast det kanske är roligt att se iaf?

Här ser man lite av vårt ljusa luftiga ridhus med ljusinsläpp på båda kortsidorna och längs med hela långsidorna + delar av taket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0