Tisdag

Idag skiner solen. Så härligt att slippa allt för mycket vind och nederbörd.

Igår hade vi planeringsmöte i stallet inför fredagens stora event.



Så alla mina bloggläsare som bor i närheten är varmt välkomna:)

Igår red jag Ärtan i ridhuset. Hon gick så jäkla bra (rent ut sagt!) Mjuk och väldigt smidig i kroppen. Jag måste älskling att filma ett pass i helgen så ni får se. Det är inte samma häst längre.

Idag ska Ärtan jobbas över lite bommar och sedan ska jag ta mig an en 3-årig dressyrhäst som jag ska rida lite åt ägaren och vidareutbilda då ägaren inte har tid eller rutin till det. Alltid spännande med nya hästar. Denna är av den lättare hetare modellen. Sto och fux såklart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0