Härligt vinterväder!

Både igår och idag är det underbart härligt vinter/förvår väder.

Strålande sol, och någon minusgrad.

Kanske var bra att jag inte drog ur broddarna:)

Igår red jag C. En 8 årig 180 hög pålle som gått 150 klasser.

Trots en väldigt wowkänsla gillar jag verkligen min Ärtis så himla mycket.

Dock förstår jag att den hästen kan studsa över 150 hinder som ingenting. Vilket tryck och power i galoppen! Och välriden till tusen. Fick även äran att prova hoppa några småsprång. Mycket givande och utvecklande för mig som ryttare..

Ärto skruttade runt lite med älskling i ridhuset. Mest kravlöst joggande en stund. Sen blev Jonis lite trött,hihi!

Idag blir det dock ett rejält arbetspass i ridhuset för Ärtans del!


Det härligt ljusa ridhuset!

Älskar C:s träns och förbygel, båda från Antares. Sadeln är en B&D som även den var mycket skön!

Igår var svärföräldrarna över på lite mysig middag. Svärfar är snäll...han ska bygga en sänggavel till mig,hihi:)

Kommentarer
Postat av: malin

låter som att du har värsta drömtillvaron för tillfället:D

älskar också antares-grejerna!!!

2011-02-13 @ 22:18:55
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0