Inget går min väg för tillfället...

... fan fan fan. Min lilla älsklingssork mår inte bra!!

Blir veterinärbesök om 30 minuter pga att han kissar blod.

Hoppas det inte är allvarligt med mitt hjärta utan bara en infektion:(

Till råga på allt har Anna på ATG kliniken slutat så där fick jag ingen tid till Ärtans tänder heller,suck!

Vad ska jag nu göra?? Är ju något jag känner att jag vill kolla upp de närmaste dagarna.

Den andra på kliniken som också "kunde" tänder hade semester fram till den 25:e...







Kommentarer
Postat av: Nina

Jag håller tummarna att det inte är någon fara.

2011-01-07 @ 15:25:36
URL: http://smahundtassar.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vet inte riktigt vart du bor, men om du inte har allt för långt till Norrköping så skulle jag åka till djurtandvårdskliniken. Torbjörn som har kliniken är jätteduktig. Hoppas det löser sig med den lilla hunden, aldrig roligt när de är sjuka :(

2011-01-07 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0