*Kattj-vel*

Fick tokrycket på en av katterna som springer vind för våg utanför vår lägenhet.

Förstår inte varför det ska vara ok att släppa ut en katt hur som helst utan halsband, i stan och dessutom nära en väldigt trafikerad väg?

Att man inte är mer rädd om sitt husdjur.

Ja ja så till mitt tokryck...
Igår parkerade jag bilen precis nedanför huset och inte på parkeringsplatsen eftersom jag skulle pysa till stallet direkt.

Tittar ut genom köksfönstret och ser att en av katterna sitter på motorhuven!!!!

Kattfan (rent ut sagt!) Kul att få klösmärken på lacken, NOT.

Jag sprang ner och skulle strypa katten...men tur för den så förstod den sitt eget bästa och försvann illa kvickt när jag skrek och fräste åt den.

Innan har det endast varit en jobbig katt som bott i området...nu är det minst 5 stycken som springer runt, pinkar revir, sitter på bilarna osv.

INTE OK!

Behöver jag säga att jag inte gillar katter:p Oberäkneliga och lömska är vad de är!

Tacka vet jag underbara gosiga vovvar:)

Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha, vilken frustration! jag förstår dig... Gillar katter hyfsat, men har alltid vart mer av en hundmänniska ;)

2011-01-19 @ 14:52:24
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0