Vad finns...

bland mina schabrak:



Inte så påfyllt då många var i tvätten. Har även "magasinerat" de som inte används så ofta eller som jag inte gillar modellen på.

Tycker det är viktigt med bra förvaring i stall. Gillar att alla i stallet har en egen väldigt djup hylla i täckesrummet. Passar perfekt att ha två staplar med schabrak på ena hyllplanet:

*Finns en mix av alla möjliga märken och färger. Det jag skulle vilja utöka med är självklart A.S schabrak. Gärna ett grått och ett royalblått!

*Annars gillar jag eskadrons schabrak, billigt men ändå mycket bra passform och hållbarhet.

*Använder mestadels Mias schabrak till vardags...torkar snabbt och håller för många tvättar.

*Till tävling blir det Equilineschabrak, marinblåa A.S eller det nougatfärgade Esperadoschabraket.

*På hyllan ligger även några schabrak som jag sparat endast av nostalgiska skäl. Bland annat det marinblå /gula i sammet som ligger längst ner i hö.hög. Det användes flitigt under alla dressyrtävlingar på ponny!

*Ett schabrak som inte är med på bild är ett av mina favvo hemma-schabrak. Nämligen ett från P.W collection.


Ligger bra och stadigt under sadeln. Torkar snabbt och gillar designen. Fyndade mitt på Sharpman för några år sedan. Tror jag betalade runt 200 kr. Kostar normalt runt 5-600 kr. Rekommenderas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0