Måndag

Ärtan gick strålande i ridhuset igår.
ÄNTLIGEN börjar vi hitta tillbaka till den fina känslan jag hade förra hösten och vintern. När hon ligger kvar och lyssnar på mina förhållningar, inte bara kör sitt eget race.

Idag ska vi göra något som vi inte gjort på länge. Träna dressyr,hihi!


Det kommer en duktig dressyrtränare till stallet så tänkte passa på att vara med. Alltid spännande att rida för en ny tränare, hoppas jag kan få några bra tips och bli av med en del olater jag lagt till med;)

Tänk att jag varit dressyrryttare "en gång i tiden"...har nästan förträngt det!

Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Sv: Jag måste ju ha lillan med mig och kan inte ha vagnen så jag tror två dagar blir alldeles lagom, annars kommer min rygg att DÖ :P Skulle gärna också sett nationshoppningen... Man kunde kanske stått vid sidan av och sett den, med vagnen med?! Framför norra läktaren brukar det ju sitta folk i gräset... Hmm, värt att tänkas på..!



Ja, absolut ser det ut så!

2011-06-13 @ 12:12:03
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0